ÖVERSVÄMMNING

Dom senaste dagarna har varit långsamma och det har inte hänt så mycket på grund av det tråkiga vädret, det har regnat väldigt mycket ute. Översvämmning var väl att ta i men våran stig ut till vägen bestod av vatten och det var lite spännande att gå i eftersom man fastnade med flipflopen i geggan. Vi såg även en gammal tant som satt i hennes hus med vatten upp till knäna, stackarn, tur iallafall att dom är ganska vana vid den här mängden vatten som kommit nu. Dom bygger upp vägarna och lutar vägen ganska mycket ner mot husen och dikena. Tanten hade sitt hus lite nedanför vägen så vattnet rann ju bara in i hennes lilla hus, usch så hemskt!

Igår var jag, kusin och Nenia in till Ormoc för att handla "lite" till ett party vi ska ha i helgen. Vi shoppade även lite granna. Jag köpte en plånbok, ringar och omega (superbra liniment).



Idag har vi varit i skolan och rättat och skrivit upp uppgifter i elevernas böcker, snacka om skrivkramp. Vi har bland annat varit med dom här små söta tjejerna









46 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig tänker på dig idag på alla hjärtans dag,sköt om dig och ha det så bra

2012-02-14 @ 14:40:22
Postat av: mamma

älsar dig gumman ha det bra

2012-02-14 @ 14:42:12
Postat av: mamma

det förra var också från mig

2012-02-14 @ 14:43:47
Postat av: Eva Jansson

Vill önska dig en fin, välsignad Alla-HJärtans-Dag! Tänker på dig, kram

2012-02-14 @ 15:26:38
Postat av: Pappa

Du är min älskade dotter, saknar dig!

2012-02-14 @ 16:57:12
Postat av: Fastran

Så fina bilder på tjejerna!!! Och hoppas ni får ett härligt party till helgen!!! KRAMAR

2012-02-14 @ 18:28:43
Postat av: Sofia

sv: ja det längtar jag också till :)



åh så fina bilder på barnen, vad söta! hoppas att vädret blir bättre för er och att du har det bra där nere :) kram

2012-02-14 @ 21:13:40
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/
Postat av: Jag

Mamma - du är söt du :) Älskar och saknar dig också <3



Pappa - älskar och saknar dig också <3



Eva - Tack detsamma :) kramkram



Faster - Tack så mycket, dom är så söta! Ja det hoppas jag med :) kramkramkramkramkram



Sofia - Ja visst är dom söta!! tänkte jag skulle ta med mig några hem ;) Ja det hoppas jag också på, skit tråkigt med allt regn! Kram <3



2012-02-16 @ 07:10:13
Postat av: Jag

Jag tror jag ska ta med mig några hem ;) Kram till er alla därhemma!

2012-02-16 @ 07:13:08
Postat av: moster sara

Vilka sötisar !

Tänker på dej gumman

Kram

2012-02-16 @ 07:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0