Ännu mer packning

Idag har jag fortsatt med packningen. Min packningslista ser väl ungefär ut såhär:
  • Klänningar
  • Sandaler/gåskor
  • Tjocka leggings
  • T-shirts
  • Cyckelbyxor
  • Kjol
  • Linnen
  • Solhatt
  • Leksaker
  • Tunn kofta
  • Sjal
  • Stor/liten handduk
  • Trosor/strumpor/bh
  • Schampo/balsam
  • Mascara
  • Tamponger/trosskydd
  • Deodorant
  • Bodylotion
  • Aloevera
  • Handtvätt
  • Toffsar/hårnålar
  • Tvål
  • Tandborste/tandkräm
  • Hårfön
  • Hårborste
  • Block/penna
  • Plånbok
  • Pass
  • Dator+sladd
  • Mobil+sladd
  • Kamera+sladd
  • mp3
  • Tacokryddor/pepparsås
  • Resehandlingar
  • Försäkringspapper
  • Vaccinationskort
Jag har säkert glömt att skriva upp någonting. Denna packningslista är väl i princip likadan som den jag haft tidigare jag varit utomlands men eftersom jag ska vara borta i 2 månader så blir det liksom mycket mer av allt, ännu fler klänningar, trosor osvosvosv.


6 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ska bli kul att följa dig och din resa:)

2012-01-25 @ 22:00:53
Postat av: fannybannylillfjun

åh, vad kul evepevve!

det kommer att gå hur bra som helst, och du kommer garanterat få det hur fint och underbart och fantastiskt som helst! det kaan hända att jag är en gnutta avundsjuk. när du kommer hem får du ta med dig alla babeeezzzzz och komma ner hit till enköping/uppsala till mig och bara äga och mysa och så!



pussss <3

2012-01-25 @ 22:14:09
URL: http://glitterfen.blogspot.com
Postat av: Jag

Tack pappa :)



Åh, tack fannystumpan! :) Haha, jag är avundsjuk på dig som kommit på vad du vill bli när du blir storare!

Det skulle vara jätte roligt att komma ner och hälsa på dig ju! Ska ta tag i saken när jag kommer hem :) pusskrampusskram <3

2012-01-25 @ 22:48:28
Postat av: mostermitt

Jamen det här ska bli spännande, kul att du bestämde dig för att åka. Modigt av dig. Du kommer med all säkerhet ha en intressant vistelse. Ser fram emot att få följa din resa. Ta med en JÄTTEKram till vår dtr, din kusin, från oss i Svall.

2012-01-28 @ 17:09:24
Postat av: jag

Tack faster :) det tror jag också!!

Såklart jag ska göra det :)

kram på er!

2012-01-29 @ 15:02:11
Postat av: Anonym

hej,Evelina!Vad spännande att läsa om din resa.

hoppas du har det bra på alla sätt



Kram Kerstin

2012-02-11 @ 12:30:10
Postat av: Jag

Tack moster :) hoppas ni har det bra där hemma också! <3

2012-02-16 @ 07:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0