bloggproblem

Idag fyller min lillasyster hela 18 år. Vi var ute och körde skoter med Ester en stund och det gick väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, det slutade med att jag satt fast under skotern och nu är min vad svullen. Frida den stackarn blev helt förstörd eftersom det var hon som körde. Men det gick ju bra och kunde lika gärna ha varit jag!

Just nu håller jag på med att försöka designa denna blogg men det går inte riktigt som jag hade tänkt mig. Om någon vet hur man gör en ram runt menyn är jag tacksam för hjälp. Dagens i-landsproblem.

Jag börjar bli mer och mer nervös nu inför resan. Fick ett mejl från KLM som sa att mina flygtider hem har ändrats, men eftersom man bara kan ringa dom mån-fre så får jag väl vänta tills imorgon då.

Jag känner att jag måste börja packa men det känns jobbigt. Har gjort flera packningslistor så att jag inte ska glömma någonting. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag glömma flera saker ändå.

9 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0