Förberedelser

Nu har jag äntligen bokat resan. Har gått runt och gruvat mig inför att boka eftersom det då verkligen blir verkligt att jag ska åka och att det nu inte finns någon återvändo. Jag känner mig både förväntansfull på allt det som jag kommer att få uppleva men även rädd. Tur att jag har så många underbara människor omkring mig som stöttar.

Igår så var jag i stan och köpte lite hygienartiklar så som schampo/balsam, deodorant, duschkräm och lite smått och gott. Hade med mig finaste Sofia också, sedan hjälpte hon mig att starta denna blogg eftersom jag aldrig haft någon förut och är totalt värdelös på sånt här.. TACK

Just nu sitter jag i Jävre hos min kusin mimmi. Hon och hennes man John är ledare för en bibelskola dom har i kyrkan här så då har jag suttit barnvakt åt deras tre små hjärtegull. Imorgon ska jag och finaste Mimmi ut och gå och prata. Sist jag var här fick jag ett litet bidrag till resan och en lapp med bibelord, jag fick även några små leksaker av barnen som dom vill att jag ska ge vidare till några av dom barnen jag träffar i Filippinerna, härliga människor!

 

Det här inlägget blev mest som en test för att jag ska komma igång med bloggen. Jag är inge vidare på design eller liknande men det viktigaste är väl att ni som vill läsa om vad jag gör kan göra det.

 

13 dagar kvar...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0