Mot Arlanda

Nu är det inte många timmar kvar till jag ska åka till Umeå flygplats och sätta mig på planet ner till Sthlm. Jag ska sova hos min kära moster tills imorgonbitti då jag ska kliva på planet mot Manila. Min resväska är fortfarande öppen och jag har packat ur och i ett flertal gånger för att vara säker på att jag inte glömt någonting. Albin ska skjutsa mig till flyget, kommer bli en tung bilresa till Umeå.

Jag har ringt och avbokat mitt rum på restandfly på hemvägen eftersom mina flygtider har förskjutits så jag kommer att flyga över natten på hemvägen. Det som är lite drygt är att jag måste boka en ny resa mellan sthlm-umeå efterrsom jag missar mitt flyg, förhoppningsvis kan dom vara snälla och ge tillbaka pengarna men annars så har jag betalat en flygresa i onödan, kanske min försäkring kan täcka det. Har även ringt till KLM som jag ska åka med ner till Manila för att dubbelkolla så att flygändringen blev bekräftad och att det inte blivit några fler ändringar. Jag tycker dock att det var skönt att det blev på hemvägen och inte på ditvägen liksom.

Jag har inte ritkigt förstått att jag ska åka iväg än. Jag har förträngt alla känslor men dom kommer väl fram när jag sitter ensam på flyget.

20 timmar kvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0