Otroligt sen uppdatering

Jag ser att det är några stycken som fortfarande besöker min reseblogg. Tanken var att jag skulle skriva ett avslutande inlägg men det har inte blivit av. Det har tagit lång tid att smälta allting och det är så många saker som jag skulle kunna skriva och berätta om. Men jag kan inte få ner allting i ord. De inlägg jag har skrivit har bara varit en liten del av alla dom sakerna som jag fått uppleva. Jag har dragit mig för att logga in på bloggen just för att jag börjar sakna allting så otroligt mycket då. Det är snart ett år sedan som jag åkte iväg. Jag börjar känna mig sugen på att åka igen men inte alls lika länge som sist. Jag har massor av bilder, filmer och dagbokstexter som jag gärna skulle vilja dela men det skulle ta så lång tid. Men nu har jag tagit mig i kragen och loggat in här.
När jag blev intervjuad av tidningen Mellanbygden så sa hon som intervjuade mig att det skulle vara roligt om jag behöll min blogg ett tag till. Min tanke var ju att då skriva ett avslutande inlägg men det försvann ur mitt huvud.
 
Så det jag vill säga är att jag är väldigt glad att så många har följt min resa och fått ta del av en liten bit av det jag fått uppleva. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0